جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

شیرکوند: شاید جام نگیریم، اما جان می‌گیریم| برخی مربیان بی مشتری بازارگرمی می‌کنند

  • کد خبر: ۵۳۴۸۰
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
شیرکوند: شاید جام نگیریم، اما جان می‌گیریم| برخی مربیان بی مشتری بازارگرمی می‌کنند
لیبروی اسبق تیم ملی چند وقتی است که در کنار شهرداری ورامین دیده نمی‌شود و بازی هم نمی‌کند و از این بابت هم ناراحت نیست!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، احسن شیرکوند بازیکن باتجربه تیم والیبال شهرداری ورامین درباره غیبتش در دیدار‌های این تیم می‌گوید: ما بازی‌های مان را کرده ایم و اول فصل هم به اصلانی جوان قول داده بودم که میدان را برایش بیشتر خالی کنم. برای من چیزی لذت بخش‌تر از خوشحالی مردم ورامین نیست، خوشحالم که تلاش کرده ام تا چراغ والیبال این شهر با کمک امثال حاج آقا فرجی خاموش نشود. دوستانی که تلاش می‌کنند تا چرخ تیم ما خوب نچرخد و با شکست‌های پیاپی از گردونه رقابت خارج شود، بدانند که والیبال ضرر اصلی را می‌کند.

او در ادامه می‌گوید: شهر ما در کمتر از یک دهه چند قهرمانی ایران و دو قهرمانی آسیا در والیبال آسیا بدست آورده است، ولی از این شهر نه یک مربی در هیچ رده‌ای به اردو‌های ملی دعوت می‌شود و نه کسی در تشکیلات والیبال حضور دارد، این‌ها درد نیست؟ آنوقت الی ماشاالله از جا‌هایی که قدمی در والیبال بر نمی‌دارند، آدم در فدراسیون حضور دارند.
شیرکوند در خصوص وضعیت تیم شهرداری ورامین هم می‌گوید: هیچ تیمی در نیم فصل اول مثل تیم ما بد نیاورده و لطمه نخورده، بد شانسی پشت بد شانسی داشتیم، الان هم به جز مهرداد بابایی، ولایی، جلالی، ترآبادی و شبان را هم نداریم و تنها آرش کشاورزی را قبل از نیم فصل به تیم اضافه کردیم.
 
او در خصوص شایعاتی مبنی بر گفتگو با مربیان دیگر به جانشینی تابش نژادمی گوید: برخی از مربیان بی مشتری مانده اند و بعضی کانال‌ها هم برای آنان بازارگرمی می‌کنند! برای نقل و انتقالات نیم فصل هم برنامه‌ای نداریم و شاید جام نگیریم، ولی به تدریج جان خواهیم گرفت!
 
او در پاسخ به این سئوال که تکلیف بدهکار‌های داخلی و خارجی چه خواهد شد، می‌گوید: در هفته‌های اخیر بدهی‌های ترکاشوند، طلوع کیان و آهنگری را پرداختیم و اگر قهرمان شویم، مشکلی در راه پرداخت بدهی‌های خارجی هم نداریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->